Friday, December 10, 2010

Green Eyed Monster.


penah tak tengok cerita Just for Laughs Gags Asia.
kan ade green eyed monster yang suka aje muncul secara tiba2 itu. . .
monster tu datang mengunjung aku sekali dua minggu ini.
ku berikan namanya Green Eyed Monster.
ataupun Jealousy.
alahm korang pahamlah maksudku ini kan.

Geram pula aku tengok gambar Green Eyed Monster ini tersengih mengejek aku.
Aaaaah... pedulikan...

Sebab kesimpulannya aku jugak yang melibatkan diri sendiri menjunam menyakitkan hati.
kan kan kan.

PADAN MUKA SHASHA :'(

Saturday, December 4, 2010

week 2.

macamlah minggu ini memberi ape2 siknifikan pada diri shasha.
tade. nope. nadaa.
sebab tade cerita yang begitu menarik dari hari ke hari semasa di kolej.
semuanya berjalan seperti biasa. tiada magis disini... okay see, dah tade ceritan ka berceloteh.
babai